به روزترین اخبار تخصصی شهری

به روزترین اخبار تخصصی شهری را در اینجا جستجو کنید

دولت های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه کشیده‌اند


مجله رز / قم ماکسیمو آیت الله مکارم شیرازی گفت: خدا را شکر امنیت در کشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشکلات اقتصادی هستیم و معتقدیم که موفقیت دولت به حل مشکلات اقتصادی بستگی دارد. آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با وزیر اطلاعات از این مقدمه ابراز خرسندی کرد و …

دولت های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه کشیده‌اند https://rosemag.ir/2021/09/16/دولت-های-خارجی-برای-نفوذ-در-دستگاه-علما/ Thu, 16 Sep 2021 11:12:29 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/09/16/دولت-های-خارجی-برای-نفوذ-در-دستگاه-علما/ مجله رز / قم ماکسیمو آیت الله مکارم شیرازی گفت: خدا را شکر امنیت در کشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشکلات اقتصادی هستیم و معتقدیم که موفقیت دولت به حل مشکلات اقتصادی بستگی دارد. آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با وزیر اطلاعات از این مقدمه ابراز خرسندی کرد و …

مجله رز / قم ماکسیمو آیت الله مکارم شیرازی گفت: خدا را شکر امنیت در کشور ما خوب است ، اما ما همچنان نگران مشکلات اقتصادی هستیم و معتقدیم که موفقیت دولت به حل مشکلات اقتصادی بستگی دارد.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با وزیر اطلاعات از این مقدمه ابراز خرسندی کرد و گفت: “خدا را شکر ، شما در زمینه اطلاعات اطلاعات خوبی دارید”.

وی مسائل امنیتی و اقتصادی را دو موضوع عمده برای مردم و کشورش عنوان کرد و افزود: خدا را شکر امنیت در کشور ما خوب است و هیچ خطر مشترکی نداریم ، اما همچنان نگران مسائل اقتصادی هستیم و معتقدیم که موفقیت رژیم 13 و ریاست جمهوری در حل مشکلات ما به دنبال تغییر در عرصه اقتصادی و میز مردم هستیم ، اما آثار آن هنوز محسوس نیست.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه به توصیه های دولت برای حل مشکلات و مشکلات مالی پرداخت و گفت برای حل مشکلات مالی باید جلوی افراد فاسد و مفسد را گرفت. سه گروه وجود دارد که کار اقتصاد کشور را خراب می کنند. این همان گروه قاچاقچیان است که کار خود را با پرداخت هزینه اموال و گاهی ضرب و شتم با برخی از مقامات انجام می دهند.

این نقل قول ادامه داد: “گروه دیگری از وکلای درآمد دار هستند که اجازه نمی دهند اقتصاد کشور برقرار شود. آنها بهترین منابع را از دولت خود دریافت می کنند ، و سپس به تعهدات خود عمل نمی کنند ؛ آنها همان کالاها و کالاهایی را که در بازار خریداری کرده بودند با قیمت بسیار پایین می فروشند. نحوه بررسی این موارد بحث شده است.

وی افزود: از نوع سوم بازرگانان و تجار ظالم هستند که اجازه نمی دهند آرامش به بازار و سفره مردم بازگردد. این شرکت ها اجناس را با قیمت بالایی می فروشند ، اما وقتی کالا و کالا به هر دلیلی ارزان می شوند ، از فروش آنها با قیمت پایین امتناع می کنند ، آنها واقعاً عامل فساد در بازار هستند و ما باید به این موضوع فکر کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی ضرورت توجه به مسائل مربوط به برخورد با معلولان را در ساماندهی و حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر به زودی به یک مجازات اقتصادی برسیم ، مغازه های زیادی در این نزدیکی وجود دارد ، با این مسائل ، مشکل اقتصادی حل نمی شود ، ریشه ها ثابت می شوند.

وی افزود: به درستی روابط بین افراد فاسد و مفسد را قطع کرده و در مقابل آنها بایستید ، در این صورت مسائل اقتصادی تغییر می کند و مردم نتیجه اقدامات و پیامدهای دولت می شوند.

وی گفت: “وی در قسمت دیگری از سخنرانی خود از چندین رسانه ملی و سایر رسانه ها خواست تا به مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات بپردازند و تاکید کرد:” تاج یک مساله مهم است ، اما ما نباید مشکلات مالی تاج را با پیشرفت آن فراموش کنیم. به به

آیت الله مکارم شیرازی گفت: «سخنرانان دغدغه های نفوذ ، به ویژه در شهر مقدس قم ، هشدارهای بزرگی را در این باره ابراز کرده و وزیر اطلاعات را صدا زدند:« خطر نفوذ در قم ، به ویژه حوزه های علمیه اصلی ؛ بیشتر از سایر شهرها دولتهای خارجی برنامه های بزرگی برای امام ، علوم و مراجع دارند. مراقب این باشید. در این زمینه ، وزارت اطلاعات باید نقش خوبی را ایفا کند.

وی در پایان ضمن دعا برای پیروزی دولت و رئیس جمهور گفت: “انشاءالله مشکلات با توصیه ، شجاعت ، تلاش رهبران و حمایت مردم حل می شود”. س questionsالات دیگر مطرح بوده و هست: اگر ما مشکلات داخلی خود را حل کنیم ، دشمنان خارجی ما قادر به ضربه زدن نخواهند بود ، کاری که آنها نمی توانستند اینقدر انجام دهند.

انتهای پیام


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 11:36 ] [ شایلی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]