به روزترین اخبار تخصصی شهری

به روزترین اخبار تخصصی شهری را در اینجا جستجو کنید

برنامه‌های سازمان بیمه سلامت برای اتباع بیگانه دارای بیماری‌های خاص در سال ۱۴۰۰


معاون خدمات بیمه خدمات بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت اعلام كرد كه كمكهای ایران به سازمان استانها از 120،000 شهروند آسیب پذیر ، شهروندان مبتلا به بیماری خاص ، به ویژه در سال 1400 با همکاری سایر نهادها. به گزارش مجله رز ، مهدی رضا با اشاره به کمک اتباع خارجی سازمان بهداشت به نمایندگی …

برنامه‌های سازمان بیمه سلامت برای اتباع بیگانه دارای بیماری‌های خاص در سال ۱۴۰۰ https://rosemag.ir/2021/03/31/برنامه‌های-سازمان-بیمه-سلامت-برای-اتب/ مجله رز Wed, 31 Mar 2021 12:53:39 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/03/31/برنامه‌های-سازمان-بیمه-سلامت-برای-اتب/ معاون خدمات بیمه خدمات بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت اعلام كرد كه كمكهای ایران به سازمان استانها از 120،000 شهروند آسیب پذیر ، شهروندان مبتلا به بیماری خاص ، به ویژه در سال 1400 با همکاری سایر نهادها. به گزارش مجله رز ، مهدی رضا با اشاره به کمک اتباع خارجی سازمان بهداشت به نمایندگی …

معاون خدمات بیمه خدمات بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت اعلام كرد كه كمكهای ایران به سازمان استانها از 120،000 شهروند آسیب پذیر ، شهروندان مبتلا به بیماری خاص ، به ویژه در سال 1400 با همکاری سایر نهادها.

به گزارش مجله رز ، مهدی رضا با اشاره به کمک اتباع خارجی سازمان بهداشت به نمایندگی از کارت های بیمه سلامت عمومی ، خدمات بهداشتی و درمانی شما ، گفت: “به دلیل پراکندگی پناهندگان قادر به رفتن در سراسر کشور و دفاتر یک بیمه هستند سیاست عمومی است. ” ثبت سلامت

وی با اشاره به اینکه همکاری با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران ، در مورد ایمنی اتباع خارجی بیش از حد سنگین در پوشش جهانی است ، افزود: “از سال 2015 ، شش کشور خارجی شهروندان باید در طرح بیمه درمانی اجرا شوند و به تدریج پیشرفت تحقق بخشیدن به. “برای ششمین بار با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ، خدمات اساسی بیمه سلامت عمومی 100000 پناهنده آسیب پذیر را پذیرفت.

معاون خدمات بیمه ای بیمه ، سازمان بهداشت ایران ، گفت مشارکت کمیساریای عالی در حمایت از آسیب پذیرترین پناهندگان برای دسترسی به برنامه بیمه درمانی اساسی و یارانه های دولت ، به ویژه با سازمان بهداشت وزارت بهداشت و مدیریت پزشکی پزشکی مهاجران متمرکز است. از وزارت اتباع خارجی ، و این که تشکیل و فضای داخلی 6 بار از کل برنامه بیمه درمانی با موفقیت انجام شده است.

تسهیل دسترسی به طرح بیمه اولیه درمانی تأکید کرد که ثبت نام reza glomeratas ، پناهندگان در محل اقامت خود ، که با سازمان بهداشت در منطقه جنبش قرارداد امضا شده است ، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد ، بیمه درمانی این است که ارائه خدمات ضروری نیست ، و از کسانی که هیچ چیز فرار نمی کنند. به همین دلیل ، به همین دلیل و کمیساریا ، شورای عمومی ، به عنوان شهروند ، و با عبور از اداره داخلی و بهداشت وزارت ، مهاجران خارجی از تلاش برای جذب مستمر منابع مالی بیشتر ، سازمان ایران به تدریج در حال باز شدن است دلیل این امر ایمنی همه کسانی است که بدون هیچ چیز فرار کرده اند.

ناامیدی آنها را بگویید اکنون که سازمان بهداشت ، با همکاری وزارت بهداشت و اداره کل شهروندان و غریبه: و همه امور وزارت کشور و شورای کمیساریای عالی پناهندگان ، او می خواهد از 120،000 زائر آسیب پذیر پشتیبانی می کند ، از جمله آنها که از برخی بیماری ها و سموم سال جاری فرار کرده اند ، گفتند که بیمه درمانی باید خدمات اولیه بیمه درمانی را ارائه دهد ، و در این زمینه یک تفاهم نامه قابل فهم است که در این موارد وجود دارد پناهندگان آسیب پذیر ، حتی با بیماری های خاص و خانواده های آنها بسته بیمه درمانی کامل را شامل می شوند ، از جمله خدمات سرپایی و سرپایی و خدمات. ایران به وقت دادن.

وی گفت: حق بیمه سالانه 100٪ تا 120،000 پناهنده آسیب پذیر تحت پوشش ذکر شده ، به ویژه برای مبتلایان به این بیماری ، و اعضای خاص خانواده و هزینه لوازم را پرداخت می کنند.

معاون بیمه خدمات بهداشتی سازمان بهداشت ایران ، وی گفت: پوشش بیمه درمانی ، که شامل کلیه ذینفعانی می شود که نام آنها توسط اداره کل کمیته بهداشت استفاده می شود ، و نسخه نهایی لیست ذینفعان ، هرگونه تغییر نهایی در اداره کل بزرگتر از آن تا زمانی که فک سلامت پذیرش آنها در سازمان باشد یا در پایان ماه مه در پایان ماه مه 1400 در کلاس هفتم باشد ، اگر سفید و انتخاب افراد آسیب پذیر باشد و ممکن است در معرفی بر اساس جدیدترین مواردی است که از حضور من فرار کرده اند.

طبق اعلام سازمان بهداشت ایران ، رضا تأکید کرد: همچنین ثبت نام و پوشش بیمه پایه برای سلامت شهروندان توسط طرفین قرارداد با دفاتر سازمان بهداشت ایران انجام می شود.

پیام آخر


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 16 فروردين 1400 ] [ 8:34 ] [ شایلی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]