به روزترین اخبار تخصصی شهری

به روزترین اخبار تخصصی شهری را در اینجا جستجو کنید

راه‌اندازی پایگاه قهرمانی کشتی توسط باشگاه کارون اهواز


مجله رز / خوزستان Story.cfg پست اهواز ، پس از سالها داشتن گروه در تیم های مختلف فوتبال ، تیم های کشتی با شروع فصل. دولت با همکاری هیئت مدیره ، به لکه دار شدن پایه و ساقه آداپتور و غرب اهواز در میادین ورزشی خوزستان به قهرمانی جهان توجه خواهد کرد. صفر علی ، …

راه‌اندازی پایگاه قهرمانی کشتی توسط باشگاه کارون اهواز https://rosemag.ir/2021/04/04/راه‌اندازی-پایگاه-قهرمانی-کشتی-توسط-ب/ مجله رز Sun, 04 Apr 2021 07:18:12 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/04/04/راه‌اندازی-پایگاه-قهرمانی-کشتی-توسط-ب/ مجله رز / خوزستان Story.cfg پست اهواز ، پس از سالها داشتن گروه در تیم های مختلف فوتبال ، تیم های کشتی با شروع فصل. دولت با همکاری هیئت مدیره ، به لکه دار شدن پایه و ساقه آداپتور و غرب اهواز در میادین ورزشی خوزستان به قهرمانی جهان توجه خواهد کرد. صفر علی ، …

مجله رز / خوزستان Story.cfg پست اهواز ، پس از سالها داشتن گروه در تیم های مختلف فوتبال ، تیم های کشتی با شروع فصل. دولت با همکاری هیئت مدیره ، به لکه دار شدن پایه و ساقه آداپتور و غرب اهواز در میادین ورزشی خوزستان به قهرمانی جهان توجه خواهد کرد.

صفر علی ، جمالپور ، مدیرعامل باشگاه سیاه اهواز ، ایجاد پایگاه قهرمانی کشتی آداپتور و غرب در اهواز ، در مصاحبه با مجله رز گفت ، علاوه بر فوتبال ، بچه های اهوراز و اهواز نیز به همان اندازه کشتی وارد زمین شدند و ذهن ما در مورد کار اساسی در بخش است. خوزستان برای مدت طولانی به یک منطقه.

وی گفت: “یک باشگاه فضایی را ایجاد کرده است که می خواهیم در آن از ناحیه ران غربی هر دو کار کنیم.” این بار خارج از باشگاه های باشگاه ورزشی story.cfg و کلوپ اروپایی درست مانند یک سالن ورزشی است که می تواند در پرورش استعدادها بسیار کمک کند.

مدیر عامل هند تا اهواز story.cfg ادامه داد: “تنها نکته مهم این است که ما با مربیان ، قسمت اساسی کشتی کار کنیم. خدا را شکر ما مربیان خوب زیادی در زمینه کشتی داریم.” به نظر من ، بدون احساس کار ، گزینه هایی در این زمینه وجود دارد و از آنجا که آنها باید به خوبی آموزش ببینند ؛ چه کسی در ذهن دانش آموزان خارج از دانشگاه یک برنامه اساسی دارد ، تولید خوب مربیان ما است ، برای آموزش و استان.

و او گفت: “برای ما که عمل خوب کشور فوتبال است: اما در یکی از موارد ، به دلیل این واقعیت است که فوتبال بسیار گران است ، اما او اعتراف نکرد ، اما من احترام می گذارم به بیرون رفتن از حضور حدود 60 بازیکن این باشگاه در تیم های دوم ، اول و یک سر لیگ های سراسر کشور. “من راضی کرد. من اکنون در همان کارهایی هستم که می خواهید در زمان کشتی ، استعدادیابی و آموزش استعدادهای فوتبال را انجام دهم. من به ورزش علاقه مند هستم و مهم نیست که در استان بخشی از دین باشد.

جمال پور گفت که در این زمینه ، روغن زیتون کار می کند ، آنها می خواهند story.cfg پایگاه خوبه خوزستان و ساقه قهرمانی ران ران غربی ، که همچنین در مورد هیئت استان مبارزه و رئیس هیئت مدیره صحبت می کند و ما را تازه کند. اکنون مسابقات تیم های ملی در استنباط اهواز story.cfg و باشگاه جوانان هیپ و مسابقات تیم های ملی در شب برگزار می شود و به شرایط خوب اعزام می شود. همچنین امکاناتی برای پسران story.cfg برای آموزش رشته هایی مانند بوکس و کاراته وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه هیچ کس در بخش خصوصی از خوزستان حمایت نمی کند ، افزود: “هیچ کس فوتبال به من کمک نکرد و من وظیفه خود را انجام دادم اما این باشگاه ها را محروم کرد.” از آوریل 1998 ، زمانی که او در کرونا حضور داشت کمک پروردگار به من کمک کرد تا بدانم این باشگاه به افراد خصوصی چه می رسد. حتی برای من هزار تومان و مشکل را حل نمی کند و دستمزد کارکنان باشگاه در برق و آب است.

پیام آخر


[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 18 فروردين 1400 ] [ 8:23 ] [ شایلی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]