به روزترین اخبار تخصصی شهری

به روزترین اخبار تخصصی شهری را در اینجا جستجو کنید

۵ مانع پیش‌روی برنامه جهانی کواکس از نگاه سازمان ملل


طبق گزارش جدید سازمان ملل که پایان می یابد ، برنامه جهانی واکسیناسیون پزشکی قانونی (COVAX) با حمایت سازمان ملل متحد حدود یک چهارم مردم و فقیرترین کشورها هستند که در پایان سال 2021 به دو میلیارد دوز واکسن Covid-19 رسیده اند ، اما اکنون سوال اصلی در مورد چالش ها و موانع دستیابی به …

۵ مانع پیش‌روی برنامه جهانی کواکس از نگاه سازمان ملل https://rosemag.ir/2021/04/06/۵-مانع-پیش‌روی-برنامه-جهانی-کواکس-از-ن/ مجله رز Tue, 06 Apr 2021 14:18:14 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/04/06/۵-مانع-پیش‌روی-برنامه-جهانی-کواکس-از-ن/ طبق گزارش جدید سازمان ملل که پایان می یابد ، برنامه جهانی واکسیناسیون پزشکی قانونی (COVAX) با حمایت سازمان ملل متحد حدود یک چهارم مردم و فقیرترین کشورها هستند که در پایان سال 2021 به دو میلیارد دوز واکسن Covid-19 رسیده اند ، اما اکنون سوال اصلی در مورد چالش ها و موانع دستیابی به …

طبق گزارش جدید سازمان ملل که پایان می یابد ، برنامه جهانی واکسیناسیون پزشکی قانونی (COVAX) با حمایت سازمان ملل متحد حدود یک چهارم مردم و فقیرترین کشورها هستند که در پایان سال 2021 به دو میلیارد دوز واکسن Covid-19 رسیده اند ، اما اکنون سوال اصلی در مورد چالش ها و موانع دستیابی به هدف جهانی و تاریخی چیست؟

به گفته مجله رز ، و گزارش ممکن است در اسکندریه واقع شده باشد ، از همان روزهای آغازین تاج بحران ، سازمان بهداشت جهانی همیشه بر دسترسی عادلانه و عادلانه به دنیا برای زنگ زدن واکسن و بنابراین تاج جهانی برای واکسیناسیون تأکید کرده است. برنامه ای به نام Kvax با هدف اطمینان از دسترسی و میوه های زمین و از طرف دیگر به عنوان واكسنی كه با درآمد پایین ارائه می شود.

طبق مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ، برنامه اصلی برای دستیابی به اهداف چالش هایی که اخیراً شناسایی شده اند به شرح زیر است:

– دستورات را از نقاط ضعف اصلی وارد کنید

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیم میلیارد سرنگ ذخیره شده در یک انبار خارج از کشورهای تولید کننده در اوایل بحران حرکت تاج ، به دلیل محدودیت کشورها به سمت تامین کننده و صادر کننده ، و سرنگ ها به دلیل بیماری همه گیر 19 کووید با گذشت زمان کاهش یافت . در نتیجه ، قیمت آنها افزایش یافت.

در حقیقت ، بسیاری از کشورها و همچنین مرد ثروتمند تاج صادرات محدود شده برای واکسن است که توسط آنها تا آنجا که شرایطی از چنین ماهیتی برای مونتاژ ، افزایش قیمت واکسن ، Covid -19 ناشی از اپیدمی با صبر و حوصله تحمل می شود ، من subnavigation عروق ویروس کرونا را تصویب می کنم و رنج انسان را تحمیل می کنم و از طرف دیگر سازمان بهداشت جهانی درباره “ملت واکسن” هشدار می دهد.

این گزارش ادامه می دهد که پذیرش سازمان ملل متحد نیاز به دوزهای واکسن موجود برای Glory در سراسر زنجیره تأمین جهانی ، از جمله درب مواد اولیه ، پلاستیک و شیشه ، سرنگ و غیره دارد و از این رو صادرات این محصولات در برخی از دوره ها ممنوع است. یک اختلال اساسی در استفاده از تاج واکسن. بنابراین ، می توان آنها را با واکسنی تاج گذاری کرد که باید برای دفاع از شهروندان بهتر باشد.

دیانا آباد ورگارا ، رئیس برنامه Coax ، گفت: “سازمان بهداشت جهانی از كشورها در تلاش برای دستیابی به فن آوری ظرفیت تولید و تاج واكسن حمایت می كند.”

وی گفت: “گسترش تاج واکسن در کرونا ، وابستگی کشورهای فقیر کشورهای ثروتمند جهان را برای کمک کاهش می دهد.” بنابراین ، حمایت از شبکه تولیدکنندگان واکسن کرونا در کشورهای در حال توسعه و کمک به آنها برای توسعه سفارشی خصوصاً در آفریقا ، آسیا و آمریکای لاتین ، تأمین این تقاضا و همچنین واکسنهای مداوم و آینده برای واکسن مهم خواهد بود.

این واقعیت است که مشکلات کار ، که آنها را از واکسن تحویل داده است

از آنجا که تمام کشورهایی که در توسعه زیرساخت های حمل و نقل شرکت می کنند واکسن Coax را باید از هواپیما و انبارهای یخچال کشتی حمل کرد ، گام های بعدی بهتر در کل توزیع واکسن هستند.

جان گاندی ، مختصات یونیسف ، می گوید که برای اولین بار در کشور توزیع شد ، غنا واکسن های همزمانی را گرفته و تاج واکسن را می گیرد.

وی افزود: اما کشورهای دیگر ، از جمله کشورهای فرانسوی زبان آفریقای غربی ، تلاش کرده اند تا منابع مورد نیاز برای توزیع واکسن مورد نیاز و رسوا کردن را به شهرها و روستاهایی که اکنون در بسیاری از کشورهای فقیر درگیر هستند ، جمع آوری کنند ، تاج واکسن موجود است. “در شهرها و مراکز بزرگ شهری توزیع می شود.

– به پول نیاز دارید ، که برای اجرای برنامه واکسیناسیون برای کشورهای کم درآمد لذت بخش تر است

گزارش منتشر شده توسط سازمان ملل متحد می گوید این راه حل تسریع در تحویل Glory در حال استفاده و اما دورافتاده و محروم در مناطق شهری است.

این واکسن 190 کشور عضو تاج را در اختیار دارد که حداقل 3/2 میلیارد دلار در برنامه جهانی نیاز دارد تا امسال (2021) به هم برسد. مالی هر چه زودتر پروژه انجام شود ، تاج واکسن زودتر در دسترس خواهد بود.

92 نفر که به برخی از کمکها به کشورهای فقیر احتیاج دارند و یونیسف برای تأمین هزینه های واکسنهای اساسی مانند یخچال ، آموزش کارکنان مراقبت های بهداشتی ، ایمن سازی هزینه ها ، واکسن ها و غذای موز 2 میلیارد دلار تخمین می زند.

– کدام کشورها نیازی به تقسیم انبوه دوزهای اضافی ندارند

گفته می شود که یک سفیر “کلاهبرداری” یونیسف در میان کشورهایی است که از شمشیر استفاده می کنند ، آنها با داشتن ثروت زیاد رانندگی می کنند: بالاترین درجه.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر ، كشورهای چند درآمد با وجود دوزهای بالا برای تحویل مازاد خود.

افتخار از ابتدای بحران ، بیش از 132،437،000 نفر که به Covid-19 آلوده شده اند که بیش از 2 میلیون نفر در آن جان خود را از دست داده و بیش از 106 میلیون نفر بهبود یافته اند.

تردیدها در مورد واکسیناسیون یکی از دلایل ادامه دارد

اگرچه واکسیناسیون شواهد محکمی وجود دارد که نشان می دهد وی جان مردان را نجات خواهد داد: خطاب.

این تا حدی به دلیل اطلاعات غلط در مورد بیماری Covid 19 است ، که ظاهری داشت و وضعیت اضطراری بهداشت جهانی در ماه مه اعلام شد که سازمان ملل کارزاری برای مبارزه با پیام های تحریف شده را آغاز کرد. او اعتماد و دروغ را ایجاد کرد و با ارائه این اطلاعات درستی از بحران.

پیام آخر


[ بازدید : 283 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] [ 4:32 ] [ شایلی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]