به روزترین اخبار تخصصی شهری

به روزترین اخبار تخصصی شهری را در اینجا جستجو کنید

راه‌اندازی دبیرستان مقطع متوسطه دوم در سمای خورموج/ دانشگاه با تشکیل هسته‌های فکری و تحلیلی به حل مشکلات ورود می‌کند


اشکان معصومی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری هانا ، به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی خورموج در سال جاری ، دبیرستان پسرانه شما در سال 1400 تا دبیرستان تأسیس شد. پیش از این ، او و دانشکده بازرگانی را ساخته بود ، و یک گروه 18 ساله تا هشت سال لورم …

راه‌اندازی دبیرستان مقطع متوسطه دوم در سمای خورموج/ دانشگاه با تشکیل هسته‌های فکری و تحلیلی به حل مشکلات ورود می‌کند https://rosemag.ir/2021/04/06/راه‌اندازی-دبیرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/ مجله رز Tue, 06 Apr 2021 04:13:28 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2021/04/06/راه‌اندازی-دبیرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/ اشکان معصومی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری هانا ، به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی خورموج در سال جاری ، دبیرستان پسرانه شما در سال 1400 تا دبیرستان تأسیس شد. پیش از این ، او و دانشکده بازرگانی را ساخته بود ، و یک گروه 18 ساله تا هشت سال لورم …

اشکان معصومی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری هانا ، به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی خورموج در سال جاری ، دبیرستان پسرانه شما در سال 1400 تا دبیرستان تأسیس شد. پیش از این ، او و دانشکده بازرگانی را ساخته بود ، و یک گروه 18 ساله تا هشت سال لورم است ، این محدود است ، و از عمل بخشی از تاجگذاری پادشاه مردان ناامید و بی پروا از زمان ، دوره ها

وی افزود: گروه های ادب با رعایت ادب ، نیاز به تقویت رشته ها است. در این راستا ، ورود به رشته های علوم تربیتی که دارای مدرک کاردانی و کارشناسی هستند ، دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی ، مدیریت مالی تا کارشناسی ارشد در مدیریت فنی و ساخت و ساز روستایی است این رشته ها در یک مرحله و رشته های صنایع موجود است که امسال برای کاردانی ضروری به نظر می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج درباره شعبه قبل از برنامه اصلی دانشگاه برای سال 1400 گفت ، برای افزایش دانشجویان به چیز اصلی امکان پذیر است ، رضایت و شرایط اپیدمی تاج کیفیت برنامه آموزشی پاسخ اصلی ، به نظر می رسد به روش بهتری باشد.

معصومی افزود: یکی از مهمترین دانشگاههای آزاد اسلامی خورموج در نظر دارد از مناطق مختلف شهر به مسائل و مشکلات وارد شود تا هسته های فکری و تحلیلی داش را برای بررسی آنها تشکیل دهد.

112٪ افزایش در ثبت نام دانشجو

سیاست های واحد خورموج در دانشگاه برای دستیابی به هدفی که اولین گزینه برای ادامه تحصیل در 1404 است ، گفت: من اعتقاد ندارم ، زیرا ، اگر ، از طریق شخصیت ها ، اقدامات و گفتار رئیس و دانشگاه ها ، که در محور میله هستند ، و اساتید این ، ما باید کار خوبی انجام دهیم یا جذب کنیم.

معصومی توضیح داد ، متعلق به مرکز مشاوره مهارتها و مهارتهای مدیریتی است که مهارتهای لازم برای کارآفرینی شرکتهای توسعه دهنده و صنایع را در اختیار دارد و شروع یک کسب و کار کوچک اولین قدم واحد دانشگاه برای ایجاد اعتماد به نفس و ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی و اشتغال توسعه. دانشگاه در مسائل اجتماعی است.

وی گفت ، به عنوان مثال ، از یک نوشته علمی و اقتصادی ، “رودخانه مادر” به عنوان یکی از بزرگترین رودخانه های جنوب کشور ، که توانایی شناسایی و شکوفایی آن است ، برای بسیج انتخاب شده به آزاد آماده و آماده شده است دانشگاه اسلامی ، کلاس خورموج. در زمینه اجتماعی ، آنچه که به پیشگیری از اعتیاد و طلاق و مسائل مربوط به آن آسیب نمی رساند ، ازدواج سعادتمندانه با تاسیس مرکز مشاوره امین ، قبل از نتایج مطالعات در دانشگاه نمدی است.

اقدام خورموج از تاج یک واحد رزمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در مورد فعالیت های این واحد دانشگاهی گفت که یک واحد رزمی در سال اخیر است از همان ابتدای زمانی که مرد بدنام افتخار ، گروه های جهادی دانشجویان و کارمندان دانشگاه شرکت می کنند تا دستکش و ماسک تولید کنند. بحران ادامه داشت.

معصومی ادامه داد: همدلی و مشارکت دانشگاهیان ، به ویژه در بسیج دانشجویی و بسیج و ظرفیت ضد عفونی و پروژه ها ، و بسته های امدادی مومن آماده سازی و توزیع توانایی زندگی با سایر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی خورموج مبارزه با ویروس است. “

مهمترین اقدام و دانشگاه آزاد اسلامی خورموج ، به ویژه در زمینه تحقیق و علوم ، تا سال 1399 ، به منظور ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم برای تحقیقات و فناوری ، مرکز مدیریت هنر و NAME اینجا و دانشکده لورم تجارت و راه اندازی شد. تاکنون نیاز بیش از 12 نفر از بازارهای مستقر در بازار داشا بوشهر در هنر استان و بازار کار در این شهر وجود دارد که می تواند داشته باشد و همچنین به منظور ارتقا دانش آموزان.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج در چاپ و نشر دو مقاله به نام این دانشگاه کلاس در مجلات معتبر افراد با نمره بالا در مورد دستاوردهای اعضای هیئت علمی متوقف شد. همه چیز در خانه در جریان است ، محصولات و خانواده های جنگ با متحدان برای خارج از فصل مضر است.

توضیح داد: انجمن های علمی گروه های رایانه ای شخصی ، دانشگاه آزاد اسلامی روانشناسی و خورموج مدنی را فعال کردند. اقدامات همچنین در کارخانه های پرچم واحد دانشگاهی ما در بتن لحاظ شده است.

پیام آخر / 4121/4062 /


[ بازدید : 241 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 22 فروردين 1400 ] [ 16:25 ] [ شایلی ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]