به روزترین اخبار تخصصی شهری

به روزترین اخبار تخصصی شهری را در اینجا جستجو کنید

بهترین لوازم آرایشی برای زیباتر کردن چشم


با توجه به علاقه‌ی انسان به زیبایی و زیباتر دیده شدن لوازم آرایشی به وجود آماده‌اند؛ اما استفاده روزانه از لوازم آرایشی اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشند می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سلامت و زیبایی پوست و مو وارد کند. محصولات زیبایی باید شامل ترکیبات طبیعی هم بوده تا برای پوست مناسب باشند. برندهای آرایشی …

بهترین لوازم آرایشی برای زیباتر کردن چشم https://rosemag.ir/2021/04/12/بهترین-لوازم-آرایشی-برای-زیباتر-کردن-چ/ مجله رز Sun, 11 Apr 2021 21:30:59 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/?p=4494 با توجه به علاقه‌ی انسان به زیبایی و زیباتر دیده شدن لوازم آرایشی به وجود آماده‌اند؛ اما استفاده روزانه از لوازم آرایشی اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشند می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سلامت و زیبایی پوست و مو وارد کند. محصولات زیبایی باید شامل ترکیبات طبیعی هم بوده تا برای پوست مناسب باشند. برندهای آرایشی …

با توجه به علاقه‌ی انسان به زیبایی و زیباتر دیده شدن لوازم آرایشی به وجود آماده‌اند؛ اما استفاده روزانه از لوازم آرایشی اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشند می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به سلامت و زیبایی پوست و مو وارد کند. محصولات زیبایی باید شامل ترکیبات طبیعی هم بوده تا برای پوست مناسب باشند. برندهای آرایشی معروف جهانی بیشترین ترکیبات طبیعی را دارند و بهترین نتیجه و ایمنی را می دهند.

شرکت های آرایشی و بهداشتی بسیاری در دنیا ساخت لوازم آرایشی را انجام می دهند و برندهای شناخته شده و زیادی در هر کشوری در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد. در این جا می خواهیم باکیفیت ترین برند های جهانی آرایشی در زمینه آرایش چشم و ابرو را معرفی کنیم.

انواع لوازم آرایش چشم

چشم انسان معمولاً یکی از بخش های مورد توجه در ارتباط با افراد دیگر است، از این بابت زیبایی چشم می تواند در یک ارتباط موثر تعیین کننده باشد، شاید به همین دلیل باشد که بانوان به زیبایی این عضو از صورت توجه ویژه ای دارند.

انواع خط چشم

انواع مختلفی از خط چشم ها وجود دارد که به سه نوع تقسیم بندی می شوند.

  • خط چشم های مدادی
  • خط چشم های مایع
  • خط چشم های ژله ای

هر کدام از این نوع خط چشم ها، استفاده مربوط به خود را دارد. قدیمی ترین خط چشم ها خط چشم های مدادی اند و برای خط کشیدن درقسمت داخلی چشم و بیرونی روی مژه ها و برای سیاه کردن و دودی کردن کل چشم استفاده می شوند. محبوب ترین خط چشم ها، خط چشم های مایع اند و برای خط کشیدن بالای مژه ها استفاده می شود و می توان یک دنباله در گوشه خارجی چشم ایجاد نمود. معمولا به صورت یک پایه فلزی یا پلاستیکی با یک برس نازک ساخته می شود.

خط چشم ژله ای، سیاه ترین خط چشم ها بوده و ممکن است به شکل جعبه ای و مدادی و یا به شکل پیچی به بالا ساخته می شود. برای مراسمات و زمان هایی که می خواهید خط چشم شما پخش نشود از مدل ژله ای استفاده کنید.

بهترین خط چشم ها خط چشم ژله ای اسماش باکس، خط چشم ژله ای میبلین نیویورک، خط چشم ژله ای جوردانی گلد اوریفلیم، خط چشم ژله ای رولون، خط چشم بنفیت، خط چشم ژله ای بابی براون، خط چشم مایع لانکوم گرندیوس، خط چشم KAY VOND TATTOO و خط چشم میبلین نیویورک، خط چشم مایع فوق نازک لورال پاریس، مداد چشم روان اربن دیکی، مداد چشم مایع شارلوت تیلبری، مداد وای اس ال کجال، مداد چشم سرمه ای ریمل لاندن سافت اکل، خط چشم ماژیکی اوریفلیم مدل دوان استایلو، مداد چشم ضد آب تایرا، مواد چشم مشکی کربن بلک یورن هستند.

اگه به دنبال خرید لوازم آرایش چشم و ابرو هستید از بهترین برند های معروف در دنیا هستید سعی کنید خرید خود را از سایت ارس خرید انجام دهید چرا که یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی لوازم آرایش و زیبایی در ایران می‌باشد که ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا را به شما ارائه خواهد داد.

ریمل های برتر

برای زیبا تر دیده شدن چشم ها، مژه ها باید بلند و پرپشت دیده شوند و هر خانومی آرزوی این را دارد که مژه های بلند و پرپشت داشته باشد. پس یکی از اصلی ترین لوازم آرایش هرخانم ریمل است. انواع و اقسام مارکهای ریمل وجود دارند اما باید ریملی خریداری شود که به چشم ها آسیب نرساند.

ده تا از بهترین ریمل های چشم معرفی می شوند:

  • میبلین: برای مژه های بی حالت و کوتاه استفاده می شود و مژه ها را به هم نمیچسباند و یکی از بهترین مارک ها با قیمت مناسب است.
  • لانکوم: یکی از بهترین مارک های ریمل است که با وجود اینکه قیمت بالایی دارد طرفداران زیادی دارد چون ضد آب است و حجم دهندگی بسیار بالایی دارد.
  • لورآل: این ریمل به دلیل سبک بودن و نچسباندن مژه ها به هم برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. فرچه ی نرم دارد و حجم دهنده و بلند کننده مژه هاست.
  • ریمل دیورشو: این ریمل رنگ های مختلفی دارد و می توان آن را با لباس ست کرد. مژه ها را تابدار می کند؛ و تمام روز بر روی مژه می ماند.
  • ریمل بورژوا: یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده است.
  • ریمل دیپ رومانس: این ریمل فرمولاسیون کربن سیاه دارد که با آب گرم قابل شستشو است؛ و تا ۱۶ ساعت بر روی مژه می ماند. سبک و ضد اب است و مژه ها را درخشان و پر پشت میکند.
  • ریمل لچیک: این محصول آلمانی بسیار با کیفیت است و مژه ها را پر پشت می کند؛ و به راحتی قابل شستشو است.
  • ریمل گلدن رز: این محصول ترکیه ای مناسب چشم های حساس است. قلم مویی طبیعی است و باعث افزایش حجم فوری می شود‌.
  • ریمل اسنس: محصول کشور ایتالیا است و مناسب برای مژه های کوتاه و کم پشت است.
  • ریمل وای اس آل: دارای برس ترکیبی منحصر به فرد و پیچیده. استفاده از عناصر طبیعی؛ برگ گردو و نارگیل همچنین روغن بامبو، برای اثرگذاری بهتر ریمل. برس دارای انحناست شانه‌ی برس حجم دهندگی فوق العاده‌ای را ایجاد میکند. بوی مطبوعی دارد و به دلیل استفاده از مواد طبیعی خشک نمی شود.
  • همچنین ریمل های نارنجی و سبز حجم دهنده ی ریمل لاندن، ریمل ماروکس مدل هایپرلش، ریمل حجم دهنده ی یورن و ریمل حجم دهنده ی لیدو نیز از بهترین ها هستند.

    بهترین سایه چشم ها:

    سایه چشم، یکی از قسمت‌های جدایی‌ناپذیر آرایش چشم است و می‌تواند به زیبایی و درخشش چهره معنای دیگری ببخشد.

    • پالت سایه چشم ایو سن لوران مدل couture variation فاقد مواد حساسیت زا و با بافتی پودری است.
    • پالت سایه چشم گرلن مدل Tonka Imperial که یکی از با دوام ترین هاست. این برند فرانسوی سایه های مات و اکلیلی چند رنگ تولید می کند. بافت نرم و سبک و با دوامی دارد.
    • پالت سایه چشم ادور: محصول کشور ترکیه، دارای پنج رنگ با ترکیب نسبتا روشن و طیف کرم رنگ است. مناسب برای استفاده روزانه است و قیمت مناسبی دارد.
    • پالت سایه آناستازیا مدل Norvina که حرفه ای ترین پالت سایه چشم عروس و برندی آمریکایی است. ماندگاری بسیار بالایی دارد و هفت رنگ مات و هفت رنگ متالیک دارد‌.
    • پالت سایه چشم اسنس: مخصول المان و رنگ های طبیعی و هشت رنگ با طیف قهوه ای و کرم دارد.
    • سایه چشم ایزادورا مدل Eye Sculptor Bar بهترین مدل سایه چشم مخصوص هایلایت و کانتور است. و محصول کشور سوئد
    • پالت سایه چشم گلدن رز پنج رنگ محصول کشور ترکیه با قیمتی مناسب

    بهترین محصولات آرایش ابرو

    ابرو عضو مهم دیگر چهره است که در نشان دادن حالت صورت و احساسات نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. توجه به لوازمی که برای آرایش ابرو نیاز دارید بسیار مهم است.

    ریمل ابرو

    با تغییری کوچک در ابرو می توان صورت را چاق یا لاغر نشان داد و به تعادل فرم صورت کمک کرد. برای پر پشت و مرتب کردن ابرو می توان از مداد ابرو و ریمل ابرو استفاده کرد. ریمل های ابرو به مدل های رنگ دانه دار و بدون رنگ دانه تقسیم می شوند. که مدل بدون رنگ دانه برای افرادی است که ضخامت ابروی خوبی دارند اما میخواهند ابروهای خود را فیکس و بالا نگه دارند و مدل رنگ دانه دار برای افرادی است ک ضخامت ابرو کم است.

    بهترین سایت خارجی در ضمینه خرید لوازم آرایش چشم و ابرو وبسایت sephora.com می‌باشد که در صفحه Eyebrow Makeup محصولات متنوعی ارائه داده است که میتوانید اکثر همین محصولات در فروشگاه اینترنتی ارس خرید موجود است که میتوانید اقدام به خرید نمایید.

    بهترین مداد های ابرو

    مداد ابرو ظرافت بیشتری از ریمل ابرو دارد امام ابتدا به ساقه ی مو و بعد به ریشه های مو صدمه میزند و با استفاده ی مداوم و مکرر می تواند باعث ریزش ابرو شود.

    بهترین مارک های مداد ابرو: مداد ابرو دبورا، لدورا، ایزودورا، بی یو، نوت، اتود، تایرا، فلورمار، بورژوا و دوسه و آریکو هستند.

    جمع بندی

    با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقابت در بازارهای تجاری، لوازم آرایشی هم پیشرفت می کنند و هم برندهای جدیدی به وجود می آیند. از طرف دیگر ما در کشوری زندگی می کنیم که به دلیل مسائل سیاسی و بین المللی گاهی اوقات واردات بعضی از برندها به طور کامل متوقف می شود و لازم است که لوازم جایگزین مناسبی را از بازار تهیه کنیم.

    منبع


    [ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ سه شنبه 24 فروردين 1400 ] [ 2:44 ] [ شایلی ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]